Inteligentne oprogramowanie InteliWISE dla użytkowników NaviExpert,teraz dostępne także na urządzenia mobilne, w tym iPhone oraz iPad.
Wirtualny Doradca InteliWISE uruchomiony został w serwisie www.naviexpert.pl, oferującym pierwszą polską nawigację osobistą do telefonów komórkowych. Bez żadnych dodatkowych aplikacji, wirtualny asystent wspomaga użytkowników wszystkich urządzeń mobilnych – od komórek po tablety.
Użytkownicy NaviExpert.pl, którzy potrzebują błyskawicznej pomocy bądź kontaktu z obsługą klienta, mają dostęp do aplikacji Wirtualny Doradca, która działa na wszystkich urządzeniach mobilnych, w tym i-Phone’ach, iPad-ach, czy tzw. tabletach. Wirtualny Doradca jest szybką, skuteczną, interaktywną pomocą dla użytkowników NaviExpert. Działając jak inteligentny live chat, błyskawicznie znajduje tematy związane z obsługą klienta. Pomaga w uruchomieniu nawigacji, w instalacji oprogramowania czy sprawdzeniu dostępności aplikacji na wybranych urządzeniach.
Wirtualny Doradca jest jedną z najbardziej dynamicznie rosnących aplikacji obsługi klienta i oprogramowania pomocy dla sklepów internetowych. Bazuje na zaawansowanej technologii sztucznej inteligencji, dzięki czemu możliwe jest zadawanie mu pytania dowolnie sformułowanego, np. „Jak zacząć korzystać?” lub „Jakie są koszty utrzymania?”. Ze względu na ilość i szybkość transferu danych z Internetu na urządzenia mobilne, w przypadku NaviExpert.pl zastosowano wersję bez awatara, czyli czat tekstowy.
Aplikacja dostępna jest na stronie www.naviexpert.pl, w dziale ‘Pomoc’. Można ją znaleźć również bezpośrednio pod adresem www.naviexpert.pl/pomoc/wirtualny-doradca.html.
--
http://www.naviexpert.pl/pomoc/wirtualny-doradca.html http://www.inteliwise.pl
InteliWISE – wiodący dostawca inteligentnego oprogramowania optymalizującego obsługę klienta, marketing internetowy oraz e-commerce. Innowacyjne rozwiązania InteliWISE oparte są na sztucznej inteligencji: Wirtualny Doradca, Wirtualny Sprzedawca, Wirtualny Live Chat. Klienci Spółki – zarówno firmy z czołówki światowej listy Fortune500, jak i mniejsze firmy – obniżają koszty obsługi własnych klientów i zwiększają sprzedaż, wdrażając rozwiązania InteliWISE w sklepach internetowych oraz centrach obsługi klienta. Wdrożenia InteliWISE bazują na sieciach neuronowych, technologii przetwarzania języka naturalnego (NLP), dynamicznej animacji obrazu i syntezie mowy. Pomagają uatrakcyjnić strony WWW, zwiększyć sprzedaż, budować pozytywne relacje z klientem oraz zmniejszać koszty jego obsługi. InteliWISE to jedyna spółka informatyczna notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych rynku New Connect posiadająca aktywnie działający oddział w Dolinie Krzemowej, w USA. Firma wspierana jest strategicznie przez Intel Capital, jej akcjonariuszem jest Grupa Asseco. Wśród kluczowych klientów są m.in. Central Bank, Citibank, Comcast Corporation, Home.pl, Kraft Foods, PLL Lot…
Link do strony artykułu: https://wycieczki.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/wirtualny-doradca-w-telefonach-komorkowych